Întrebări Frecvente
Care este costul livrării?
Livrarea pe teritoriul municipiului Chișinău este în valoare de 69 de lei, iar pe teritoriul centrelor raionale şi a altor localităţi din Republica Moldova livrarea variază şi poate fi văzuta la pagina costului de cumpărături. Livrarea expres pe teritoriul or. Chişinău este în valoare de 89 de lei.
În care zile se livrează?
Livrăm flori toată săptămâna, de luni până duminică în regim non-stop.
Se poate livra și în alte locuri decât la domiciliu?
Da, putem livra și la sedii de companii, instituții, spitale, maternități, cimitire, restaurante și alte locații.
Se poate anula o comandă neplătită sau plătită?
Toate comenzile pentru care nu s-a confirmat încă plata, sunt considerate inactive. Comenzile deja plătite nu pot fi anulate. Nu se exclude existenţa unor excepții, iar în acest caz detaliile cu privire la anulare pot fi discutate prin telefon cu floriştii companiei noastre.
Pot comanda şi expedia florile sau buchetul anonim?
Compania noastră pune mult preț pe confidențialitatea datelor clienților noștri. Puteți comanda anonim buchetul sau compoziţia florală. Daca veți omite completarea unui mesaj sau nu vă veți semna, persoana destinatară nu va putea afla identitatea Dvs. chiar dacă ne va solicita acest lucru.
Ce se întâmplă în cazul dacă persoana destinatară nu este acasă sau la locul livrării?
În cazul în care la adresă se află o altă persoană, rudă, coleg, prieten, vom livra acesteia, iar în cazul în care la adresă nu se află nimeni, în funcţie de situație, agentul de livrare poate să revină la altă oră sau să contacteze pe cel ce a comandat livrarea pentru a soluţiona problema. Totuși ar fi de dorit să indicaţi o perioadă de timp în care persoana destinatară să fie la adresa de livrare şi să ne lăsați numărul ei de telefon.
Pot efectua o comandă cu livrare în viitor?
Desigur, în general puteți plasa o comandă cu livrare oricând, începând cu ziua de azi şi pe o perioadă de 30 de zile înainte.
Care sunt modalităţile de plată?
Compania noastră oferă următoarele modalităţi de plată: carduri bancare, PayPal, PayNet, transfer bancar, serviciile WebMoney și Yandex. De asemenea cumpărătorii pot utiliza modalitatea Western Union/Money Gram sau pot selecta achitarea în numerar curierului.
Există o valoare minimă a comenzii?
Da, există o comandă minimă și aceasta este în valoare de 450 de lei.
Care sunt condiţiile de întreţinere ale unui buchet de flori?
Este important de știut faptul că florile nu iubesc curentul și soarele (căldura). Pentru a păstra mai mult timp un buchet, e nevoie de schimbat apa din vază periodic (odată pe zi). Pentru o întreținere mai eficientă apa trebuie să fie curată, rece și fără adaosuri.
Care sunt condițiile de întreținere pentru aranjamentele florale (compoziții)?
Compoziție florale pentru a fi întreținute pentru o perioadă mai lungă, au nevoie de 50 -150 g de apă în dependență de mărimea lor. Deoarece aceste compoziții sunt făcute în bioflor (numit Oazis) apa din el se evaporează treptat și e nevoie de suplinit cantitatea necesară de apă prin îmbibarea acestui Oazis.
Care este calitatea florilor oferite sau folosite în buchete şi compoziţii?
Toate florile sunt proaspete şi de calitate superioară. Totul se păstrează în stoc sau în depozite cu condiţiile necesare de temperatură şi umiditate. Nu se acceptă folosirea florilor care nu au prospeţimea sau calitatea cuvenită. O parte din flori sunt importate din Olanda, altele sunt din Republica Moldova, dar toate se ridică la cele mai înalte standarde ale calității.