Reguli de Livrare
FlorArt oferă un sistem de livrare comod şi rapid pe teritoriul municipiului Chişinău şi a Republicii Moldova. Florile, buchetele, aranjamentele florale, precum şi alte tipuri de decoraţii artistice pot fi selectate din catalogul nostru, dar pot fi create şi individualizat, la comandă, în conformitate cu necesităţile şi dorințele Dvs. Livrarea buchetului comandat se face de către un agent (curier) al firmei noastre, la adresa specificată de către Dvs în toate localităţile din ţară care apar disponibile în lista de orașe în momentul în care plasaţi comanda.
Prețul livrării în municipiul Chişinău, în suburbiile oraşului Chişinău sau în centrele raioane ale Republicii Moldova variază de la o localitate la alta. Cumpărătorul poate vedea preţul livrării la momentul în care alege localitatea pe pagina coşului de cumpărături.
Livrarea florilor sau buchetelor se face pe aria teritoriala a orașului Chișinău în regim non-stop. Ca totul să decurgă așa cum doriți, la înregistrarea comenzii puteți selecta și un anumit interval de timp pentru livrare.
Comanda trebuie să aibă valoare minimă de 450 lei și poate fi achitată folosind următoarele metode de plată: card bancar (Visa și MasterCard), PayPal, Paynet, transfer bancar.
Persoanele care solicită livrarea sunt obligate să prezinte datele necesare (adresa destinatarului, numărul de telefon (a solicitantului şi/sau a destinatarului)) și să confirme comanda în ziua înregistrării acestea pentru a coordona ora precisă a livrării.
În cazul selectării opțiunii de livrare Standart comanda se efectuează la confirmarea plății și se livrează peste 24 ore minim din momentul plasării comenzii.
În cazul în care doriți ca livrarea comenzii să fie executată în ziua curentă selectați opțiunea de livrare Express. Din momentul achitării echipa FlorArt are la dispoziție 6 ore ca să efectueze livrarea. Menționăm: comenzile express pentru ziua curentă se primesc până la ora 18:00.
Livrarea la domiciliu, la serviciu sau la orice altă locaţie are loc la data şi la ora stabilită în comanda cumpărătorului. De asemenea pentru a primi produsele livrate, clientul este obligat să fie la adresa stabilită la momentul livrării. La livrarea comenzii FlorArt intră în contact cu cumpărătorul pentru a preciza dacă acesta se află la moment la adresa livrării sau dacă este eventual cineva care ar putea să primească produsele.
Livrarea anonimă: În cazul în care cumpărătorul solicită ca buchetul sau compoziţia să fie livrată unei persoane fără ca aceasta să fie la curent de acest proces, toate detaliile se coordonează prin telefon cu cumpărătorul, care la rândul său se obligă să garanteze destinatarul să se afle la ora cuvenită la adresa livrării.
După ce se face livrarea, vă vom trimite un email de confirmare care este dovada ca florile dvs. au fost livrate cu succes.
Procurarea produselor fără livrare prevede ridicarea buchetelor sau aranjamentelor la florăria de la salonul FlorArt de pe str. Columna 171. În acest caz cumpărătorul este obligat să indice data la care solicită ridicarea produselor, să achite produsul conform unei din modalităţile de plată şi să indice un email pentru a primi informații privind modul si ora când va putea intra in posesia mărfii. De asemenea floriştii companiei pot prin telefon coordona informații şi detalii cu privire la comanda făcută și ora ridicării ei.
În cazul în care cumpărătorul nu a venit să ridice produsele în termenii stabiliţi, florile (buchetul sau compoziţia floristică) se păstrează timp de 24 ore, apoi comanda se anulează fără posibilitate de rambursare.
Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasaţi comenzi cu cel puţin 3 zile în avans.